Pokemon Rules!

Op deze weblog zal ik alles posten wat te maken heeft met Pokemon games en kaarten, zoals walkthroughs, tips en oplossingen voor problemen.

zondag, maart 05, 2006

Pokemon Rules Weblog Nu Geopend!

Hallo en welkom op de Pokemon Rules Weblog!!!

Mijn naam is Bart Roelofsen. Ik ben elf jaar en een echte Pokemon fan.
Dit ben ik, Bart Roelofsen!
Ik speel Pokemon games op de Gameboy Advance SP (onder andere Ruby en Emerald) maar ik heb ook leaf green, gold, crystal en op de Nintendo GameCube speel ik (Pokemon Gale of Darkness en Colosseum). Daarnaast verzamel ik Pokemon kaarten (ik heb er nu al zo'n 3000) en andere Pokemon spullen.

Op deze weblog wil ik van alles over Pokemon gaan schrijven: mijn eigen ervaringen met de spellen en kaarten, walkthroughs en speltips en oplossingen. Ik zal ook foto's plaatsen die ik tegenkom of zelf maak (of mijn vader of moeder maakt). Heb je problemen met een spel, laat het me dan weten in een comment en ik zal zien of ik je kan helpen.

Ik hoor graag je commentaar, je kunt altijd een Comment maken op een post die ik plaats.

Bart Roelofsen

5 Comments:

  • At 01 april, 2006 09:44, Anonymous Anoniem said…

    als ik die groudon ga zoeken op emerald als dat weer station zegt dat ik daar naar toe moet dan ga ik ook maar ik zie geen grot

     
  • At 21 juni, 2006 00:16, Anonymous Anoniem said…

    ej bart, je hebt pokemon emerald ej, weet je mss hoe je door de lavaridge gym moet komen want daar zit ik vast,... ik zie alleen wolken, is dat normaal of is mijn spel kapot,... alstublief reageer

     
  • At 21 juni, 2006 00:17, Anonymous Anoniem said…

    ej bart, je hebt pokemon emerald ej, weet je mss hoe je door de lavaridge gym moet komen want daar zit ik vast,... ik zie alleen wolken, is dat normaal of is mijn spel kapot,... alstublief reageer
    stuur de antwoord naar lil_slim_thugs@hotmail.com... dankje

     
  • At 03 augustus, 2006 14:55, Blogger Bart Roelofsen said…

    ej ruben die knop zit op het standbeeld

     
  • At 03 augustus, 2006 15:00, Blogger Bart Roelofsen said…

    beste anonymous heb je de pokemon league al verslagen anders is die grot er ook niet.

     

Een reactie posten

<< Home