Pokemon Rules!

Op deze weblog zal ik alles posten wat te maken heeft met Pokemon games en kaarten, zoals walkthroughs, tips en oplossingen voor problemen.

donderdag, maart 09, 2006

zo vang je groudon en kyogre op emerald

Let op: je moet eerst de Pokemon League hebben verslagen en rayquaza gevangen hebben (zie hoe vang je Rayquaza).

Voor Groudon moet je eerst naar het weather institute (dat ligt links van fortree city) ga naar boven je ziet een man dat is de baas praat met de baas en hij zegt iets over route 114. Ga naar fallarbor town.Eenmaal in fallarbor town moet je naar Groudonlinks daar zie je een waterval ga erop in de pokebal zit een rare candy. Ga de grot in loop helemaal naar boven daar zie je nog een grot ga de grot in het is mistig loop naar beneden en daar zit groudon ga nog niet voor hem staan save eerst je game ga dan pas voor hem staan hij zit op level 70.

Voor Kyogre moet je eerst naar het weather institute (dat ligt links van fortree city) ga naar boven je ziet een man dat is de baas praat met de baas en hij zegt iets over Kyogreroute 127.Ga naar mossdeep city en ga het water in ga helemaal naar rechtsen ga dan naar beneden. Je ziet een gat tussen twee rotsen, ga er in en ga naar boven. Je ziet een vierkant gebruik nu dive ga voor uit aan het einde ga je omhoogje bend in een grot ga naar boven en ge de grot in. Ga nu naar beneden en daar zit kyogre ga nog niet voor hem staan save eerst je game ga dan pas voor hem staan hij zit op level 70.

14 Comments:

  • At 04 juli, 2006 16:02, Anonymous Anoniem said…

    waarom zie ik die grot niet.

     
  • At 04 augustus, 2006 09:07, Blogger Bart Roelofsen said…

    ej mitch je moet wel eerst de pokemon league hebben verslagen.

     
  • At 04 augustus, 2006 09:08, Blogger Bart Roelofsen said…

    ej anonymous je moet eerst de pokemon league hebben verslagen

     
  • At 04 november, 2006 08:05, Blogger Bart Roelofsen said…

    en je moet ook rayquasa hebben gevangen

     
  • At 30 mei, 2007 08:38, Anonymous Anoniem said…

    bij mij zegt die baas iets over route 105,
    wat bedoelt hij daar mee?

     
  • At 04 juni, 2007 20:09, Blogger Bart Roelofsen said…

    wat hij bedoelt is dat ja naar route 105 moet gaan en daar zoeken naar een grot.
    als ja de grat hebt gevonden moet je weleerst saven voor je naar binnen gaat.

    groetjes Bart Roelofsen

     
  • At 11 augustus, 2007 13:03, Anonymous Anoniem said…

    Ej gast dankjewel voor de info man maar je kon wel wat duidelijker zijn bij kyogre Sgijt dankjewel het werkt nu heb ik een legendarische team van regice regirock registeel rayquaza groudon en kyogre !

     
  • At 19 augustus, 2007 08:52, Anonymous Anoniem said…

    Hee ik heb de league verslagen en ik heb raquaza en grouden maar nu ga ik naar route 127 naar die grot en nu zie ik een leeg blauw water dingens maar normaal kyorge hoort te zitten

     
  • At 24 november, 2007 13:21, Anonymous Anoniem said…

    ik heb de Pokemon League en Rayquaza maar ik vind geen grot

     
  • At 12 februari, 2008 18:35, Anonymous Anoniem said…

    Hoe moet je dan op die heuvel komen bij de pokéball?

    (WAs maar een vraagje hoor!)

     
  • At 08 april, 2008 15:24, Anonymous Anoniem said…

    maar als je die waterval op gaat is daat een klein stukje grond en water maar ik zie de ingang van de grot niet

     
  • At 04 mei, 2008 09:54, Anonymous Anoniem said…

    ik heb kyogre gevangen op route 129

     
  • At 21 september, 2008 10:33, Anonymous Anoniem said…

    vet cool man nou heb ik groudon

     
  • At 16 mei, 2009 11:04, Anonymous Anoniem said…

    maar het verscheeld bij iedereen dus zegt die baas dat je ergens moet zijn ga daar dfan heen en vang groudon of kyogre.

     

Een reactie posten

<< Home